2011-01-07 | 00:00:16

Vilken stil!

1. Vår absoluta favoritfashionista så här långt. Olivia Palermo sätter aldrig på sig något som vi inte önskar att vi ägde! Om man bara kunde få byta garderob med den här tjejen! Hon är utan tvekan den absoluta stildrottningen från 2010! Årets stilikon- Det finns många Hollywood-kändisar som har bra stil men ingen gör det lika bra som The Citys Olivia Palermo! Det råder ingen tvekan om att hon är 2010s stilikon och vi vågar gissa att hon inte kommer göra oss besvikna nästa år heller!Träffsäkra Olivia Palermo matchar marinblå kjol från Diane von Furstenberg med svart jacka från Frank Tell.1. Vi kan inte hjälpa det! Vi älskar helt enkelt allt Olivia Palermo slänger ihop! Vi vill ha väskan och fuskpälsen! Vill inte ni? Den här tjejen har verkligen allt!1. Vi älskar allt Olivia Palermo tar på sig och denna läckra outfit är inget undantag! Ibland är det så mycket roligare att skapa sin egen kombination av plagg istället för att bara slänga på sig en söt klänning. Olivia är en expert på att mixa, matcha och accessoera!2. Olivia Palermo lyckas alltid med outfits. Hon ser enkel men ändå elegant ut i denna outfit och att det dessutom går att kopiera looken även med en mindre budget är perfekt!
Är det någon mer i världen som kommer ha Olivia Palermo som inspiration detta år. Hon sätter alla stilar som finns på hela planeten. Han har verkligen fashion i blodet. WoopWoop!
1 Kommentarer
sanna:

Ja det är jobbigt:)

2011-01-12 | 12:17:53
URL: http://socosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej, Hej och välkommen in till Fallulah.blogg.se. Emma heter jag och är en 15-årig twilighttokig Stockholmstjej. Bor i som sagt Stockholms kärna. Går första året på gymnasiet. Där jag läser handels och administration. Tack vare ett par tråkiga lektioner har jag redan blivit skoltrött, men med hjälp av lite coca cola så börjar min kropp fungera igen. I bloggen kommer jag skriva allt från himmel och jord, kläder som är riktigt min stil, tips, resor med mera. Påtal om resor kan du följa med mig på en speciell resa där jag försöker bli modell. Frågor? maila mig på [email protected]