2011-01-04 | 23:07:20

Dagens köp

Jag tipsade er tidigare om en klänning från H&M. Inlägget här! 
Iallafall, efter att jag hade varit och klippt mig. Gaah! tog bort en heldel. det är lite blandade känslor. Jag älskar det lika mycket som jag hatar det. Gick jag till H&M och kollade in klänningen. Den var faktiskt riktigt snygg och jag tipsar om den fortfarande, tyvär (tror jag) så är den retro blåa slut, men är lika nöjd med den oranga. lite uddare, lite snyggare. Perfekt med ett par svarta kängor till. 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej, Hej och välkommen in till Fallulah.blogg.se. Emma heter jag och är en 15-årig twilighttokig Stockholmstjej. Bor i som sagt Stockholms kärna. Går första året på gymnasiet. Där jag läser handels och administration. Tack vare ett par tråkiga lektioner har jag redan blivit skoltrött, men med hjälp av lite coca cola så börjar min kropp fungera igen. I bloggen kommer jag skriva allt från himmel och jord, kläder som är riktigt min stil, tips, resor med mera. Påtal om resor kan du följa med mig på en speciell resa där jag försöker bli modell. Frågor? maila mig på [email protected]