2011-01-05 | 23:19:00

5 Januari 2011

Vilken Skiitdag!
Man trodde inte det skulle bli sämre när man bara har sovit 5 timmar, utan man ska ju självklart vakna av att man mår illa och spy 6 gånger på 5 timmar. Mysigt.
Vad jag hade planerat var att gå ut på stan med min underbara kompis. Idag var den enda dagen vi kunde träffas annars är vi båda fullbokade resten av lovet. Men det sprack!
Men nu ska vi inte vara på dåligt humör, imorgon är det en ny dag. En liten släktträff är inbokad ute vid enköpng, jaa, det är ju ändå trettondag jul... tror jag... kommer inte ihåg.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej, Hej och välkommen in till Fallulah.blogg.se. Emma heter jag och är en 15-årig twilighttokig Stockholmstjej. Bor i som sagt Stockholms kärna. Går första året på gymnasiet. Där jag läser handels och administration. Tack vare ett par tråkiga lektioner har jag redan blivit skoltrött, men med hjälp av lite coca cola så börjar min kropp fungera igen. I bloggen kommer jag skriva allt från himmel och jord, kläder som är riktigt min stil, tips, resor med mera. Påtal om resor kan du följa med mig på en speciell resa där jag försöker bli modell. Frågor? maila mig på [email protected]