2011-01-12 | 22:36:15

02 / Min första kärlek

För att vara ärlig så har jag aldrig i hela mitt liv varit kär.
Okej det var en kille som gick i min klass som jag gillade men jag var inte kär. Även fast man gillar någon som jag gjorde i den åldern så sa man inget, man vågade inte. Jag väntade på honom som skulle komma fram till mig, men det gjorde han aldrig haha... jag var typ 10 år. 
Om jag kom ihåg rätt så kommer jag ihåg att han var ny i klassen och han utsågs till klassens "cooling" som var mycket stort då. Så jag var inte den ända som gillade honom.

Efter att jag sa till min bästa kompis att jag gillade honom hade vi kommit på en plan. Det första steget var att jag skulle få bättre kontakt med honom via msn. Han var redan tillsammans med någon annan. Men våran plan var att försöka få honom att gilla mig mer än henne. Det gick bra i början men sen mådde jag lite dåligt och väntade tills det var över mellan dem två.

Tiden gick de gjorde slut men 4 år senare förändrades han helt, det var nog där jag slutade gilla honom och jag tyckte att det var bra som det var. alltså VÄNNER.

Jag vet att historian blev ganska tråkigt efter ha läst bloggare som skrivit och varit intressant att läsa om. Som sagt så kunde jag inte skriva mer för att jag har aldrig varit kär, tyvär.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej, Hej och välkommen in till Fallulah.blogg.se. Emma heter jag och är en 15-årig twilighttokig Stockholmstjej. Bor i som sagt Stockholms kärna. Går första året på gymnasiet. Där jag läser handels och administration. Tack vare ett par tråkiga lektioner har jag redan blivit skoltrött, men med hjälp av lite coca cola så börjar min kropp fungera igen. I bloggen kommer jag skriva allt från himmel och jord, kläder som är riktigt min stil, tips, resor med mera. Påtal om resor kan du följa med mig på en speciell resa där jag försöker bli modell. Frågor? maila mig på [email protected]