2011-01-01 | 02:30:49

010111

Ja... nu är det 2011.

Ser framemot detta år så mycket. 2010 har varit som en berg och dalbana för mig. Har sedan 6 månader tillbaka börjar gymnasiet och träffat på en massa underbara nya kompisar. Som man har blivit riktigt tajt med på så kort tid.
Sommarlovet var nog höjdpunkten på hela året, tiderna med kusinerna, badat, filmat, solat. yess!
Men nu ska vi inte gå in på detaljerna.

Ska se till att 2011 ska bli ett toppen år tillexempel har jag börjat skriva ett nytt filmmanus, Jag ska fokusera på mina drömmar, uppfylla mina löften såklart och massa annat skoj som att njuta med mina gulliga vänner.
Men nu får jag heller inte ha för många förhoppningar.

Läste mitt horoskop tidigare idag. Snacka om jag blev glad "Kreativa Mars gör att du börjar en kurs i maj som lockar fram dina designkunskaper. Tillbringar mycket tid med dina väninnor i Juli. Rastlösa Pluto planerar en flytt under den närmaste tiden. I oktober tar den fokuserade Solen dig ett steg närmare ditt drömjobb"
(Är det någon som fattar det där med planeterna? Mars, pluto, solen?WTF)

Det där med designkunskaper, kan det ha något med de smycken jag tänkte göra eller kanske göra en egen hemsida. Vilket jag vet att jag kommer att få lära mig.
Jag har fått nya vänner som jag helt klart kommer hänga med året runt.
Min syster kanske ska ner till Lund och plugga efter studenten. Men ett år ledigt blir det nog för henne.
Ni alla som följt min blogg vet vad min dröm är så mer behöver jag inte säga.

Men som sagt ska man inte ha förhöga förhoppningar, det där kommer från ett hitta på horoskop från en tidning. Men ändå kul att läsa, det om det verkligen händer...
Jaaaaa det får vi helt enkelt se!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej, Hej och välkommen in till Fallulah.blogg.se. Emma heter jag och är en 15-årig twilighttokig Stockholmstjej. Bor i som sagt Stockholms kärna. Går första året på gymnasiet. Där jag läser handels och administration. Tack vare ett par tråkiga lektioner har jag redan blivit skoltrött, men med hjälp av lite coca cola så börjar min kropp fungera igen. I bloggen kommer jag skriva allt från himmel och jord, kläder som är riktigt min stil, tips, resor med mera. Påtal om resor kan du följa med mig på en speciell resa där jag försöker bli modell. Frågor? maila mig på [email protected]