2011-01-10 | 16:04:48

01 / Presentera mig själv



tja, tja. Hur mycket har man fått reda på om mig i bloggen? inte så mycket, eller hur.
Så vart ska man böra i mitt liv som är en stor berg och dalbana.
Vem är Emma? Jag är en person som alltid är på glatt humör. Jag ler och skrattar hela tiden, sprida glädje och energi är min starka sida. Ibland kanske jag försöker lite för mycket när någon av mina vänner är på dåligt humör. Men man ska alltid försöka, man har inget att förlora. 
Jag är också ganska lugn och oroar mig inte mycket för något. it´s the way you live this life, each day, one at a time. If you spend your whole life worrying about something that´s gonna happen before you know it, life´s over and you spent an awful lot of it worrying

Föddes 21 november 1994 och tillbringade mina första år hos min älskade familj. Sedan blev det helvetet: dagis! blev lite fel behandlad... jävla kärring. Tur att hon inte jobbar kvar.
År 1997 kom de små skitungarna, hehe. Mina kusiner fyller 14 iår, gaah! för stora. De två är mina bästa vänner och kommer alltid vara det. Vi har så mycket gemensamt att det är sjukt. Om jag någongång flyttar till söder så ska vi hänga hela dagarna.
År 2000 började jag skolan och träffade min bästa kompis, Olivia. Vi gjorde allt tillsammans, vi har bråkat, vi har skrattat, dem där typiska bästis sakerna.
2004 fick jag en ny hobby kan man säga. Jag, min syrra och mina två kusiner satte oss ner vid ett bord ute på gården en sommar dag och bestämmde oss för att spela in vår alldeles egna film! Vi skrev vårt egna manus, spelade in med vår egna kamera och visade upp den för får egna familj. skit kul, så nu har det blivit som en tradition, varje sommar spelar vi in en film och visar upp den.
2006 började i en ny skit skola, men träffade nya underbara människor. Men under de 3-4 åren jag gick i den skolan var jag inte riktigt mig själv. 
Fick dessutom upp öronen för musik. Tror det var 2006 som jag började lyssna på musik faktiskt.
2009 var ett  jobbigt år. Först dog en person som var jättenära mig. Jag behövde all tröst av vänner men de valde att frysa ut mig i ett halv år.
Början av året 2010 blev jag inte utfryst längre, utan personen som snackade skit om alla och som gjorde att jag blev utfryst blev utfryst. Senare började jag gymnasiet och då hittade jag mig själv igen.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej, Hej och välkommen in till Fallulah.blogg.se. Emma heter jag och är en 15-årig twilighttokig Stockholmstjej. Bor i som sagt Stockholms kärna. Går första året på gymnasiet. Där jag läser handels och administration. Tack vare ett par tråkiga lektioner har jag redan blivit skoltrött, men med hjälp av lite coca cola så börjar min kropp fungera igen. I bloggen kommer jag skriva allt från himmel och jord, kläder som är riktigt min stil, tips, resor med mera. Påtal om resor kan du följa med mig på en speciell resa där jag försöker bli modell. Frågor? maila mig på [email protected]