2010-10-27 | 16:19:02

The desperate kingdom of love

Idag när jag var i cocoo butiken, så hittade jag världens mest efterlängtade örhänge. Eller rättare sagt jag hittade två. Har stött på två problem.

Problem nummer ett är att de är typ likadana. Vilket leder till BESLUTSÅNGEST. Jag har sökt i dagar efter sånnahär örhängen, hittar de perfekta men nu kan jag inte välja.

Problem nummer två är att mina hål i öronen har växt igen. Har redan planerat att i oktober ska jag klippa mig och göra en sak till. I november har jag planerat att ta hål i öronen.

Kommer jag få vänta till november innan jag kan få använda örhänget? Eller blir det tidigare?
to be continued


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej, Hej och välkommen in till Fallulah.blogg.se. Emma heter jag och är en 15-årig twilighttokig Stockholmstjej. Bor i som sagt Stockholms kärna. Går första året på gymnasiet. Där jag läser handels och administration. Tack vare ett par tråkiga lektioner har jag redan blivit skoltrött, men med hjälp av lite coca cola så börjar min kropp fungera igen. I bloggen kommer jag skriva allt från himmel och jord, kläder som är riktigt min stil, tips, resor med mera. Påtal om resor kan du följa med mig på en speciell resa där jag försöker bli modell. Frågor? maila mig på [email protected]