2010-10-24 | 13:47:00

Okej hörni...

Om mindre än en månad fyllar jag äntligen 16. Är fortfarande 15, känner mig så liten. Här er en liten lista på saker och ting som jag vill ha.
   Desperata husfruar och One tree hill säsong 6 är ett måste att ha. Just nu kollar jag på one tree hill som man aldrig tröttnar på. haha.
   Eclipse. Vad är man för någon om man inte har eclipse. Tyvär så hinner den inte komma ut på dvd när jag fyller år... SATAN.
   EGOBOOSt. Inte för att jag har dålig självkänsla eller så, men man har nog missat något stort om man inte läser Isabella Löwengrip´s bok. 
   När vi ändå en inne på böcker just nu så skadar det inte att berätta att jag så mycket vill ha Stephenie meyer´s nyaste bok Bree Tanners andra liv. Det är bara att jag har bara läst en av hennes böcker, jag har alla men bara läst en. Får vänta ett tag innan jag kan läsa den.
   Är ett stor smyckesFreak, så i top tio finns smycken. Nu när jag ska ta hål i öronen så vill jag gärna ha stora, utstickande örhängen. Det gör inget om jag får maffiga ringar eller halsband heller.
Jaa. Resultatet på det jag kommer få, får ni se i slutet av dagen den 21 November.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej, Hej och välkommen in till Fallulah.blogg.se. Emma heter jag och är en 15-årig twilighttokig Stockholmstjej. Bor i som sagt Stockholms kärna. Går första året på gymnasiet. Där jag läser handels och administration. Tack vare ett par tråkiga lektioner har jag redan blivit skoltrött, men med hjälp av lite coca cola så börjar min kropp fungera igen. I bloggen kommer jag skriva allt från himmel och jord, kläder som är riktigt min stil, tips, resor med mera. Påtal om resor kan du följa med mig på en speciell resa där jag försöker bli modell. Frågor? maila mig på [email protected]