2010-10-28 | 23:10:56

6 saker jag vill ha.

Jag är en väldigt stor TV- tittare så jag är verkligen intresserad av att se Natalie Portmans och Mila Kunis nyaste film black swan. Den verkar vara otroligt bra och det är väldigt mycket dans i filmen, speciellt ballet vilket jag gillar och önskar att jag ska kunna få lära mig innan jag dör.
Om jag ska beskriva mig själv så skulle jag nog säga att jag är en liten färgprick. Tycker inte om att se mig själv i mörka eller hel svarta kläder utan att ha en enda färg. Därför skulle jag vilja ha en klocka i en rolig färg. Har redan en i Lila men jag vill ha något nytt. Skulle också vilja ha en halsduk i en färgglad färg. Det skulle inte heller skada om jag fick några nagellack. De färger jag just nu söker efter är beige, mörklila, mörkblå(jeansblå) och mörk röd.
Skooor kan jag inte få nog av, speciellt converse. Jag älskar converse. Söker just nu efter vita med högskaft. Ooff! Vad jag vill ha de.
Jag är inte bara en färgprick utan jag är också en sparare. Jag får dåligt samvete om jag köper något dyrt och mina pengar bara springer iväg. Presentkort på sf, h&m, topshop, monki, Nelly.se, modekungen.se(?) är något för mig det. hehe.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej, Hej och välkommen in till Fallulah.blogg.se. Emma heter jag och är en 15-årig twilighttokig Stockholmstjej. Bor i som sagt Stockholms kärna. Går första året på gymnasiet. Där jag läser handels och administration. Tack vare ett par tråkiga lektioner har jag redan blivit skoltrött, men med hjälp av lite coca cola så börjar min kropp fungera igen. I bloggen kommer jag skriva allt från himmel och jord, kläder som är riktigt min stil, tips, resor med mera. Påtal om resor kan du följa med mig på en speciell resa där jag försöker bli modell. Frågor? maila mig på [email protected]