2010-12-29 | 22:59:52

Total makeover 2011?

I 6 månader har jag gått runt med mittbena och blonda slingor, nu har det blivit en stor utväxt. Har tröttnat på det så mycket på det.

Christina Ricci har haft i början av året en klassisk page som ser så jäkla snyggt ut. Men är lite rädd för att klippa av halva håret. Men i höstas blev det en makeover. Långt hår och lugg. Men har i ett år nu velat ha som Lisaplaces hår. Nu när jag äntligen har den längden så kan jag finslipa det lite. Eller? *dun dun duuun* Vad som kommer hända får ni reda på sen.  
 
Hon fick plötsligt ett långt hår och valde att färga det rödbrunt.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej, Hej och välkommen in till Fallulah.blogg.se. Emma heter jag och är en 15-årig twilighttokig Stockholmstjej. Bor i som sagt Stockholms kärna. Går första året på gymnasiet. Där jag läser handels och administration. Tack vare ett par tråkiga lektioner har jag redan blivit skoltrött, men med hjälp av lite coca cola så börjar min kropp fungera igen. I bloggen kommer jag skriva allt från himmel och jord, kläder som är riktigt min stil, tips, resor med mera. Påtal om resor kan du följa med mig på en speciell resa där jag försöker bli modell. Frågor? maila mig på [email protected]