2010-12-31 | 19:01:02

Find your fate. Find yourself

Nu börjar 2010 gå mot sitt slut och jag har inte ens tänkt på nya löften, eller jo lite under dagen.

Det jag kom på var:

  • Handla max en gång i veckan i skolans cafeteria. Har gjort det för många gånger. Pengarna kan gå till andra och icke onödiga saker.
  • Försöka handla för max 500 kronor i månaden. Är mer en sparare än slösare, får RIKTIG panik när jag ser att jag har förlorat pengar.
  • Ta tag i träningen på allvar. Ska träna nu varannan dag och träna rätt. En till två muskelgrupper per dag, plus kondition. Är en 16-åring men har typ en 60 årings kropp, med andra ord är min kondition så jäkla dålig! Nu jävlar ska man se skillnad och massa muskler ska komma fram. BEACH 2011 HERE I COME!
  • Nyttigare ska jag bli, en frukt per dag. Måste, måste, måste bli nyttigare.

Vad har ni för löften? Gott nytt år kära läsare och tack för detta år, ser fram emot nästa och då lovar jag en bättre uppdatering med minst ett inlägg per dag.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej, Hej och välkommen in till Fallulah.blogg.se. Emma heter jag och är en 15-årig twilighttokig Stockholmstjej. Bor i som sagt Stockholms kärna. Går första året på gymnasiet. Där jag läser handels och administration. Tack vare ett par tråkiga lektioner har jag redan blivit skoltrött, men med hjälp av lite coca cola så börjar min kropp fungera igen. I bloggen kommer jag skriva allt från himmel och jord, kläder som är riktigt min stil, tips, resor med mera. Påtal om resor kan du följa med mig på en speciell resa där jag försöker bli modell. Frågor? maila mig på [email protected]